Magnutti's Photoblog

Pictures & Else

  • Visit us at www.magnutti.se

  • Calender

    February 2010
    M T W T F S S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
  • Meta

En sista bild…..

Posted by magnutti on 03 February 2010

…på “mina” rådjur !

Får fundera över vad som blir “fokus” härnäst.

4 Responses to “En sista bild…..”

  1. Tomas said

    Vilken härlig balans mellan alla dessa rådjur och alla dessa råkor(?). Urtjusigt enligt mitt lilla förmenande.
    /Tomas

  2. Det låter inte bra att avstå från ett ämnes- elelr bild-område. De bilder du visat på frådjur har tilltalat mig, speciellt de udd utsnitten och koncetrationen som fås genom stora ytor som inte innehåller så mycket.
    Jag tycker att du kan fortsätta men om du ska byta område så fokusera på elaka hundar….
    /Ove

  3. Gillar sammansättningen med rådjursgänget på marken och kråkflocken där uppe vilket inte gör den här bilden helt vanlig.

    /Anna

  4. Ja – nu har du ju både fåglar och klövdjur 🙂
    – Säl kanske …

    Så här många har inte ens jag sett vid samma tillfälle uppe i våra trakter. Rådjur alltså.

    /Mats

Leave a comment