Magnutti's Photoblog

Pictures & Else

  • Visit us at www.magnutti.se

  • Calender

    July 2012
    M T W T F S S
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Meta

När naturen driver med mig…..

Posted by magnutti on 20 July 2012

Jag arbetade faktiskt seriöst i går kväll ute vid havet för att få till en bra bild på en fantastiskt vacker sommarkväll. Jag hittade de två fåglarna som satt på en sten ganska långt ut i vattnet och ville ha med dem i en bild. Jag kämpade för att få med en förgrund, men det blev en lite för utdragen bild eftersom fåglarna satt så långt ut och det jag kunde använda som förgrund var precis vid strandkanten. Efter att ha provat alla de mest konstiga bildvinklar utan att få till “den där” bilden så ser jag plötsligt figuren i molnet vid horisonten. Ett svagt leende och sen bar det direkt hemåt. Jag kämpade för att få till en seriös snuttipuff bild och så spelar naturen mig ett spratt med att skapa en jättelik hund eller vad det nu skall föreställa…….
Den där bilden jag egentligen ville göra får vänta till en annan kväll istället….

5 Responses to “När naturen driver med mig…..”

  1. Hunden lyfter bilden!
    /Ove

  2. Birgitta said

    Det blev en toppenbild! Molnet som pricken över i
    /Birgitta

  3. Maggan said

    En Pudel kanske!:) Men du ficka ju slita lite, det är aldrig fel. Jag tycker att du lyckades bra och en hund fick du på köpet.

  4. MarieK said

    Helt klart – Det skrattande molnet. Fniss och snyggt : )))

  5. Jill Remme said

    Lyset og stemningen, vakkert!!

    Jill c”,)

Leave a comment